توستر ریلی نان Prince Castle

 

.توستر نان پرینس کستل یکی از تجهیزات مورد نیاز در فست فود هایی است که دارای خط همبرگر می باشند. اگر شما هم قصد راه اندازی یک خط همبرگر را دارید و در آن مجموعه می خواهید که از نان مک دونالدی که ماهیت آن شیرین و نرم می باشد استفاده نمایید یکی از پیشنهادات ما به شما تستر نان پرینس کستل می باشد.این دستگاه کاملا برقی بوده و وظیفه تست کردن نان را دارد. ابعاد توستر نان پرینس کستل به گونه ای است که به راحتی می توان در سطحی با عرض کم از آن استفاده نمود و جنس استیل توستر نان پرینس کستل این امکان را فراهم آورده که به راحتی بتوان آن را تمیز کرد. توستر نان پرینس کستل از کاربردی ترین تجهیزات پخت برگر در راه اندازی فست فود می باشد.

توستر ریلی نان Prince Castle

توستر باریک پرینس کسل توسط تماس گرمایی مستقیم نان را به صورت کاراملی برشته می کند. این توستر سری 297 تطبیق پذیر با آشپزخانه شماست و فضای کمتری را اشغال میکند. یک طراحی دو سطحی و قالب منحصر بفرد به کاربران اجازه میدهد تا بطور همزمان تاج ضخیم تر و انتهای باریکتر برای نان را ایجاد کنند. یک زنجیر خود تنظیم کن و مونتاژ شده، کشش مناسب را فراهم کرده و از چسبیدن نانها جلوگیری میکند. ساختار استیل ضد زنگ باعث شده است که توسترهای سری 297 بسیار بادوام و بسادگی قابل پاکسازی باشند.

.توستر نان پرینس کستل یکی از تجهیزات مورد نیاز در فست فود هایی است که دارای خط همبرگر می باشند. اگر شما هم قصد راه اندازی یک خط همبرگر را دارید و در آن مجموعه می خواهید که از نان مک دونالدی که ماهیت آن شیرین و نرم می باشد استفاده نمایید یکی از پیشنهادات ما به شما تستر نان پرینس کستل می باشد.این دستگاه کاملا برقی بوده و وظیفه تست کردن نان را دارد.

مشخصات کلی
مدل Prince Castle Toaster
توان 1700 وات
سیستم تغذیه برق
ولتاژ 220
جنس بدنه استیل
کشور سازنده امریکا

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “توستر ریلی نان Prince Castle”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *