اسپرسوساز آستوریا astoria Plus 4 You

ماشین اسپرسوساز مدل Plus 4 you  ساخته شده ی بخش خط تولید سبز کارخانه آستوریا می باشد. این اسپرسوسازها از تاثیرات محیطی خیلی پایینی برخوردار بوده و تا حدی که در مقایسه با دستگاه های اسپرسوساز معمولی و سنتی تا ۴۷٫۶ % در مصرف انرژی صرفه جویی دارند . بدلیل نرم افزار موجود در این اسپرسوساز آستوریا در حین وقفه های کاری دستگاه ، بصورت اتومات قسمت های مختلف این اسپرسوساز به حالت نیمه خاموش و آماده به کار در می آید و همچنین میتوان حالت صرفه جویی انرژی شبانه وتنظیمات هوشمند دمای بخش های مختلف دستگاه را کنترل و مدیریت نمود . اسپرسوساز آستوریا مدل Plus 4 You طوری طراحی و ساخته شده است که انرژی را در جا و زمانی که به آن نیاز است ، تقسیم می کند .

ماشین اسپرسوساز مدل Plus 4 you  ساخته شده ی بخش خط تولید سبز کارخانه آستوریا می باشد. این اسپرسوسازها از تاثیرات محیطی خیلی پایینی برخوردار بوده و تا حدی که در مقایسه با دستگاه های اسپرسوساز معمولی و سنتی تا ۴۷٫۶ % در مصرف انرژی صرفه جویی دارند . بدلیل نرم افزار موجود در این اسپرسوساز آستوریا در حین وقفه های کاری دستگاه ، بصورت اتومات قسمت های مختلف این اسپرسوساز به حالت نیمه خاموش و آماده به کار در می آید و همچنین میتوان حالت صرفه جویی انرژی شبانه وتنظیمات هوشمند دمای بخش های مختلف دستگاه را کنترل و مدیریت نمود . اسپرسوساز آستوریا مدل Plus 4 You طوری طراحی و ساخته شده است که انرژی را در جا و زمانی که به آن نیاز است ، تقسیم می کند . همچنین هنگامی که فشار کاری کاهش می یابد ، بصورت اتوماتیک یک یا چند تا از گروپ های دستگاه را به حالت نیمه خاموش و یا آماده بکار در می آورد تا در هنگام نیاز برای استفاده از تمام ظرفیت کاری دستگاه بتوان استفاده نمود . اگر باریستا برای کار به تمام گروپ های دستگاه نیاز داشته باشد ؛ می تواند بطور مستقیم از طریق صفحه کلید دستگاه ؛ آنها را فعال نماید و گروپ ها در عرض ۶۰ ثانیه آماده بکار میشوند . بدین ترتیب مدل Plus 4 You  عملیاتی قابل انعطاف و پایدار و استوار به همراه بهترین کیفیت خروجی در فنجان با مزایا و صرفه جویی های محیطی خوب را برای باریستاها و کافه ها و محیط زیست به ارمغان آورده است .

طراحی

سبک قدرتمند و طنین دار و خطوط پویا و شیرآلات و فضاهای دستگاه و خطوط با ابهت سطح دستگاه به همراه منحنی های منحصر بفرد و چشم نواز دستگاه ، نتیجه ای ویژه در شکل ظاهری این مدل ایجاد نموده است . قطعات دستگاه با تکنولوژی بالا ساخته شده است و صفحه کلیدها دارای نور پس زمینه بوده و ارتفاع ارگونومیک مناسب دستگاه اسپرسوساز ، سرعت و کار باریستا در مقابل دستگاه را بسیار بهبود بخشیده است و باریستا می تواند با چند حرکت آسان تمام درخواست های نوشیدنی مشتریان را به راحتی انجام و سرو نماید . دستگاه با چراغ های LED مجهز شده تا فضای کاری کاملا روشن باشد و وجود شبکه توری های متحرک توکار دستگاه قابلیت استفاده از لیوان های بلند و با حداکثر تطبیق پذیری را فراهم ساخته است . صفحه نمایش در وسط منطقه کنترلی دستگاه قرار گرفته تا به باریستا امکان برنامه ریزی و مشاهده پارامترهای اصلی دستگاه اسپرسوساز را بدهد .

کیفیت

اسپرسوساز آستوریا astoria Plus 4 You

کیفیت خروجی در تک تک گروپ های دستگاه اسپرسوساز آستوریا Plus 4 You در تمام مراحل عصاره گیری قهوه ، چه از مرحله پیش خیساندن قهوه و چه تا مرحله نهایی عصاره گیری قهوه ، توسط سیستم کنترلی ابتکاری و خاصی مدیریت می گردد. وجود یک قطعه کنترل حرارتی به دستگاه Plus 4 you  قابلیت به حداکثر رساندن کارایی به همراه مناسب ترین درجه دما را اضافه نموده است . بطور همزمان ، سیستم دیجیتالی دستگاه تمامی پارامترهای در حال عصاره گیری یک شات اسپرسو را با توجه به مقادیر از پیش تعیین شده مطلوب مقایسه نموده و اطلاعات لحظه ای عملکرد هر فنجان را نمایش می دهد … اگر عصاره گیری قهوه مناسب نباشد ، دستگاه Plus 4 You بر روی صفحه نمایش خود ، اقدامات اصلاحی مناسب را نمایش می دهد . در این اسپرسوساز هر گروپ مخزن خود را دارد و این ویژگی باعث می شود بتوانید هرگروپ را بسته به نوع قهوه هایی که مصرف می کنید با دمای متفاوتی تنظیم نمایید ، در نتیجه همیشه حداکثر عملکرد و ثبات و کیفیت را در فنجان هایتان خواهید داشت .

انعطاف پذیری

اسپرسوساز آستوریا Plus 4 You  به دلیل سیستم کنترل الکترونیکی خود و وجود سیستم مجزا برای هریک از بخش ها ، از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده است ، بطوریکه تمامی نیازهای باریستاها و تفت دهندگان قهوه را برآورده می سازد و توسط این سیستم هر نوع قهوه ای را با هر نوع پروفایلی می توان به خوبی عصاره گیری نمود.

بخش بندی مستقل در مدل آستوریا plus 4 you یکی از مفاهیم کلیدی می باشد ، دیگ بخار ، مخازن آب و سیستم کنترل الکترونیکی به هر گروپ اسپرسوساز اجازه عملکردی مستقل میدهد . بطوریکه می توانید :

  • دمای مخزن آب را برای هر گروپ بطور جداگانه تنظیم و برنامه ریزی نمایید
  • مقدار شار بخار را می توانید تنظیم و برنامه ریزی نمایید
  • بطور پیوسته و مداوم می توانید بخار را توسط یک دیگ بخار اختصاصی تولید نمایید
  • در این مدل به دلیل دقت بالای دستگاه ؛ برای عصاره گیری قهوه ، کمترین تغییر درجه حرارت آب را خواهید داشت ( حداکثر یک درجه اختلاف )
مشخصات کلی
مدل Plus 4 You
توان 4.400/4.700
سیستم تغذیه برق
ولتاژ 230-400/240
جنس بدنه استیل
وزن 84 کیلوگرم
کشور سازنده ایتالیا
رنگ مشکی قرمز

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپرسوساز آستوریا astoria Plus 4 You”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *